ULKONA HAVUVALTA

Toivottavasti kaikilla on ollut mukava maanantai. Minä olen ollut ihan innoissani ja tuskin olen housuissani pysynyt. Olemme päätyneet tekemään pientä keittiöremonttia ja sehän sopii minulle :) Kerron teille tästä lisää myöhemmin.

Pihalla on saavutettu havuvaltainen ulkoasu ja kausivaloja tullaan asentamaan vielä lisää. Alkuun on kuitenkin päästy ja taas huomaa, miten upeita eri vuodenajat ovat. Aina jaksaa innostua ja jokaisessa vuodenajassa on omat parhaat puolensa. Rakastan tätä tunnelmaa ja joulun lähestymistä.





Suihkulähde sai oman pallomaisen havusuojansa ja kylmän kestävät ruukut havuasetelmia. Pergolassa on paljon poltettu nuotiota ja varsinkin pihatöiden aikaan se antaa ympärilleen lämpöä ja minun makuuni ihanaa tuoksua. 


Nyt onkin sitten maa jo valkoinen. Tuntuu , että kerralla hypättiin talveen. Tarmokasta tiistaita!

Kommentit

  1. Kivannäköisiä!! Hauskoja ideoita!

    VastaaPoista
  2. Kivannäköisiä!! Hauskoja ideoita!

    VastaaPoista
  3. Kivoja juttuja teidän pihalla ja havut ovat ihania! Mukavaa viikkoa!

    VastaaPoista
  4. Näyttää ihanilta. Tuo suihkulähdejuttu on hauska<3

    VastaaPoista

Lähetä kommentti