NYT KELPAA PUMPATA

Saippuaa varten olen jonkin aikaa sitten hankkinut Cult Designin pumppupullot. Minulla on yleensä aina ollut huono karma saippuapumppujen kanssa ja näitäkin hankkiessani pelkäsin pahinta. Vastoinkäymiseni ovat olleet ruostumattoman teräksen ruostuminen, pumpun katkeaminen pullon sisällä, pullon suun kierteiden rikkoontuminen jne. Eli laidasta laitaan ja mitä kuvitella saattaa. Jossain vaiheessa kuitenkin päätin panostaa pumppuun muutaman euron enemmän ja luulin päässeeni pumppujen taivaaseen. Kävi kuitenkin niin, että mikään näistä kolmesta saippuapullosta ei toiminut eikä saippua ole kertaakaan kulkenut niin kuin sen pitäisi. Olen kokeillut eri saippuoita, huuhdellut kuumalla vedellä ja luovuttanut.

Kunnes nyt viikonloppuna sain selkäni suoraksi ja marssin sisustusliikkeeseen, josta pumput on hankittu, kuullakseni maahantuojan ilmoittaneen toimintavirheestä kotiuttamissani pumpuissa. Jos joku muukin on vastaavaa kokenut, niin rohkeasti vain viemään viestiä ostopaikkaan. Voi sitä onnen päivää! Liikkeen ystävällinen myyjä vaihtoi minulle uudet pumput ja saippua saa vihdoin virrata! 


Kommentit

  1. Nuo on kyllä niiiiin kauniit pullot! Meillä on samanmoinen tiskiainepullo ja välillä kyllä sekin temppuillut, pitäisiköhän viedä korjaukseen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo pullot ovat minunkin lemppareitani! :) Ehdottomasti kannattaa viedä, jos vähänkin temppuilee. Minulle kerrottiin, että maahantuoja on vetänyt myymälöissä olleet vialliset pumput pois myynnistä ja nyt he vaihtelevat sitten toimiviin niitä, jotka putkahtelevat asiakkailta myymälöihin.

      Poista

Lähetä kommentti